Для Вас педагоги



Анкетування учнів

АНКЕТА «ІНТЕРЕСИ Й ДОЗВІЛЛЯ УЧНІВ»
Мета: виявити навчальну мотивацію учня, його вподобання щодо проведення вільного часу, інтереси (для подальшого вдосконалення виховного процесу).
Вік учнів: 10-13 років.
Обладнання: роздруковані бланки анкети, олівці чи ручки.
Інструкція: заповнюючи анкету, учень має обирати один із запропонованих варіантів відповіді на запитання або дає письмову відповідь.
1.                 Ти вчишся, тому що:
а) цього вимагають батьки;
б) просто цікаво;
в) це потрібно для вступу до вузу, здобуття вищої освіти;
г) учитися необхідно;
 д) це знадобиться в житті;
г) інше (вкажи).
2.                Ти охоче навчаєшся:
а) завжди;
б) іноді;
в) ніколи.
3.                Ти ходиш в школу (вибери 2-3 твердження):
а) щоб спілкуватися із друзями;
б) навчатися;
в) тому що там цікаво;
г) тому що там весело;
д) тому що любите школу;
е) тому що подобаються вчителі;
ж) тому що школа поруч з твоїм будинком.
4.                Скільки часу ти витрачаєш на виконання домашніх завдань?
5.                Що заважає добре виконувати домашні завдання? Виберіть одну або кілька причин:
а) лінь;
б) телефон;
в) телевізор;
г) друзі;
д) музика;
е) утома;
ж) складні або нудні завдання;
з) відірваність предметів від життя;
и) застарілість матеріалу;
і) «усе одно не викличуть»;
к) несправедливість в оцінці знань;
л) погані підручники;
м) слабке здоров’я;
н) читання художньої літератури.
6.                Скільки часу вдень (у середньому) ти витрачаєш на перегляд телевізійних передач?
7.                Скільки часу ти гуляєш?
8.                Скільки часу ти займаєшся з батьками якою-небудь спільною справою?
9.                Що входить у коло твоїх домашніх обов’язків?
10.           Чи є у тебе вдома улюблений куточок?
11.             Скільки часу ти витрачаєш на читання газет і журналів?
12.            Скільки часу ти витрачаєш на заняття?
13.            Скільки часу ти витрачаєш на прослуховування музики?
14.            Яким видом творчості ти займаєшся, і скільки часу витрачаєш на це?


ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНЯ


 ТЕСТ « ЗДІБНОСТІ УЧНЯ»
Мета: виявити схильності учня до того чи іншого роду занять, рівень творчого розвитку, соціальні здібності.
Вік учнів: від 14 років
Обладнання: роздруковані контрольні аркуші, олівці чи ручки.
Інструкція: учню видають розграфлений контрольний аркуш з номерами запмтань, поруч із якими школяреві потрібно вписати знак «+», якщо відповідь позитивна, і знак «-» , якщо відповідь негативна. Запитання зачитує вчитель.

Контрольний аркуш
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45

Чи правда, що в дитинстві ти дуже любив:
1.                  Подовгу грати в рухливі ігри?
2.                Придумувати ігри й верховоди вних?
3.                 Грати в шашки, шахи?
4.                Ламати іграшки, щоб подивитися, що в середині?
5.                 Читати вірші або співати пісні?
6.                Розмовляти з незнайомими або ставити запитання?
7.                 Слухати музику й ритмічно танцювати під неї?
8.                Малювати або спостерігати, як малюють інші?
9.                Слухати або складати казки, історії?

Чи подобається тобі нині:
10.            Займатися на уроках фізкультури або в спортивній секції?
11.              Добровільно брати на себе обов'язки організатора справ?
12.            Допомагати друзям розв'язувати математичні  завдання?
13.             Читати про відомі відкриття й внаходи?
14.            Брати участь в художній  самодіяльності?
15.             Допомагати іншим людям розбиратися в їхніх проблемах?
16.            Читати або дізнаватися, щось нове про мистецтво?
17.             Займатися в ізостудії, мистецькому гуртку?
18.            Писати твори на вільну тему?

Чи одержуєш ти особливе задоволення:
19.             Від участі й боротьби в спортивних змаганнях?
20.          Свого вміння керувати людьми, розподіляти роботу?
21.             Розв'язування складних математичних завдань?
22.           Полагодження побутових електро-або радіоприладів?
23.           Гри на сцені?
24.           Спілкування з людьми?
25.           Знайомств із новими музичними інструментами,                музичними творами?
26.           Відвідування художньої виставки?
27.           Переказу якоїсь події, прочитаного або побаченого?

Тебе часто тягне:
28.           До тривалих фізичних вправ?
29.           Справ у групі, що вимагають твоєї ініціативи або наполегливості?
30.           Розгадування математичних шарад?
31.             Виготовлення яких-небудь виробів (моделей)?
32.           Брати участь у постановці спектаклю?
33.            Допомогти людям, поспівчувати їм?
34.           Пограти на музичному інструменті?
35.            Помалювати фарбами або олівцями?
36.           Писати вірші, прозу або просто вести щоденник?

Ти можеш тривалий час:
37.            Займатися спортом або фізичною працею?
38.           Енергійно працювати разом з іншими?
39.           займатися кресленням або шаховою комбінацією?
40.          Копатися в механізмах, приладах?
41.            Піклуватися про молодих, слабких або хворих людях?
42.           Думати про долі людей, героїв книг, що сподобалося?
43.           Виконувати музичні твори?
44.           Малювати, ліпити, фантазуючи при цьому?
45.           Готуватися до доповіді, повідомлення, тору?

Обробка отриманих результатів.
Кожний стовпчик контрольного аркуша характеризує один із напрямків розвитку здібностей особистості учня. При обробці даних підраховується сума позитивних відповідей у кожному стовпчику.
І – фізичні (спортивні) ( 1, 10, 19, 28, 37 );
ІІ – організаторські (2, 11, 20, 29, 38);
ІІІ – математичнині ( 3, 12, 21, 30, 39);
ІV – конструкторсько-технічні (4, 13, 22, 31, 40);
V – емоційно – образотворчі (артистичні) ( 5, 14, 23, 32, 41);
VІ – комунікативні ( 6, 15, 24, 33, 42);
VІІ – музичні ( 7, 16, 25, 34, 43);
VІІІ – художньо – образотворчі (8, 17, 26, 35, 44);
ІХ – філологічні ( 9, 18, 27, 36, 45).



Війна розкидала по різних куточках України та світу сім'ї наших людей .
Проблеми більшості дітей з категорії внутрішньо переміщених осіб переважно сконцентровані в адаптації до нових навчальних колективів, а їхнє вирішення полягає у створенні сприятливого соціально-психологічного клімату у закладах освіти. Шкільна адаптація тісно пов’язана із соціальною адаптацією, яка зумовлена змінами соціальної реальності та життєвими обставинами і потребує особливої мобілізації та оптимізації зусиль здобувача освіти у відповідь на ці зміни.
З метою психосоціальної підтримки дітей з категорії ВПО та загалом усіх українців, які переживають наслідки війни створенні організації, які надають психологічну підтримку.


Г А Р Я Ч І  Л І Н І Ї  Д О П О М О Г И

ОРГАНІЗАЦІЯ

ДЕ ПРАЦЮЄ

КОНТАКТИ

ГРАФІК
               РОБОТИ

ДЛЯ КОГО

Психологічна

Україна

Україна: 0-800-100-102

10:00-20:00

Всі українці, які

допомога від

Польща

(основний)

 

прямо чи

Національної

Чехія

Чехія:

 

опосередковано

психологічної

Франція

+420 800 012 058

 

постраждали від

асоціації

Швеція

Польща:

 

війни

 

Португалія

+48 800 088 141

 

 

 

 

Франція:

 

 

 

 

+33 805 080 466

 

 

 

 

Португалія: +

 

 

 

 

351 800 780 756

 

 

 

 

Швеція: +46 20 160 46

 

 

 

 

46

 

 

Психологічна

Вся Україна

5522

Пн-Пт

Онкопацієнти та

допомога

 

+ 38 (093) 170 72 19

11:00-19:00

їхні близькі

онкопацієнтам

 

 

 

 

та їхнім

 

 

 

 

близьким

 

 

 

 

Урядовий

Вся Україна

15-47

Цілодобово

Для всіх, хто

Контактний

 

 

 

пережив домашнє

центр

 

 

 

насильство

домашнього

 

 

 

 

насильства

 

 

 

 

Гаряча лінія з

Вся Україна

7333

Цілодобово

Ветерани

питань запобігання

 

Lifelineukraine.com

 

Збройних сил

самогубствам та

 

 

 

України, люди у

профілактики

 

 

 

складних

психічного

 

 

 

життєвих

здоров’я

 

 

 

оставинах

«Lifeline Ukraine»

 

 

 

 

«Людина в біді»

Вся Україна

800 200 160

Цілодобово

Усі українці

Teenergizer

Вся Україна

Teenergizer.org

Цілодобово

 

Національна

Вся Україна

0 800 500 225: 116 111

Цілодобово

Діти та молодь

гаряча лінія для

 

Instagram:@childhotlin

 

 

дітей та молоді

 

e_ua

 

 

 

 

Facebook::@childhotlin

 

 

 

 

e Ukraine

 

 

 

 

Telegram:@CHL11611

 

 

 

 

1

 

 

ГО «Ла Страда»

Вся Україна

0 800 500 335:

Цілодобово

 

 

 

116 123

 

 

 

Skype:@Lastrada-

 

 

 

ukkaine

 

 

 

 

 

 

 

Facebook::@

 

 

 

Lastradaukkaine

 

 

 

Telegram:@NHL11612

 

 

 

3

 

 

 

hotline@La-

 

 

 

strada.gov.ua

 

Гаряча лінія для учасників війни
та їхніх родичів

Вся Україна

800 500 212

Цілодобово

Учасники АТО (ООС) та члени
їхніх родин

Гаряча лінія емоційної підтримки Міжнародної
асоціації з міграції

Вся Україна

800 212 444

Пн-Нд 10:00-20:00

Для усіх українців

Гаряча лінія Психологічної допомоги для учасників АТО (ООС) та членів
їхніх родин

Вся Україна

800 505 085

Пн-Пт 09:00-18:00

Учасники АТО (ООС) та члени їхніх родин

«Розкажи мені»

Вся Україна

Телеграм чат-бот: OnlineUABot Facebook Messenger:BSMU

Цілодобово

Для всіх українців за попереднім записом одноразова онлайн- консультація до
60 хв.

«Порадня» від Української спілки психотератептів

Вся Україна

+380935473773
+380971124591

Цілодобово

Для українців різного віку у кризових станах, яким потрібно перескерування до фахівців, які надають
безкоштовні консультації

Карітас України, м. Запоріжжя

м. Запоріжжя

504 762 860

Пн-Пт 09:00-18:00
Обідня перерва 13:00-14:00
(існують мобільні бригади)

Люди у складних життєвих обставинах

Гуманітарна місія
«Пролісок»

Прикордонні зони, окуповані території

932 022 232

Пн-Пт 09:00-18:00
Обідня перерва 13:00-14:00

Ті, хто пережив насилля, люди у складних життєвих
обставинах, діти та підлітки, жінки

Центр психосоціальної реабілітації НаУКМА
м. Покровська

Покровський район

066 825 1999:
0 800  300 101
(контакт-центр)

08:00-20:00

Люди у складних життєвих обставинах, жінки, медичні
працівники, літні та одинокі люди

Філія Центру психосоціальної
реабілітації НаУКМА

Попаснянський район

095 248 5416  Skype:
misha20081996

Пн-Сб 08:00-20:00

Діти та підлітки, медичні працівники

Київський міський центр
роботи з жінками

м. Київ

044 272 1500 – з
мобільного; 1500 – зі
стаціонарного

Цілодобово

Ті, хто пережив насилля

Телефон довіри 15-50

м.
Хмельницьки й

Міський 15-50
067 133 15 50

Цілодобово

Всі українці

Телефон довіри Київського міського центру психолого- психіатричної допомоги при станах душевної
кризи

м. Київ

(044) 456 17 02
(044) 456 17 25
Тел. не обслуговуються

Цілодобово (служба довіри)

Люди у стані душевної кризи, люди у складних життєвих обставинах

Система надання безоплатної правової допомоги

Вся Україна

0 800 213 103
(безкоштовно в межах України)
+ 38 (044) 363 10 41
(для дзвінків з-за кордону)

08:00-19:00

Всі, хто перебуває під юрисдикцією України

UA Mental Help

Вся Україна

Mental Help Facebook: @ UA Mental Help Telegram:
@ UA_ MENtTAL_ HELP
Instagram: @uamentalhelp

Пн-Нд 09:00-20:00

Всі українці

Телеграм чат- бот
Першої психологічної допомоги

Вся Україна

Телеграм чат-бот: FriendFirstAidBot

Цілодобово

Для всіх українців

Krisenchat Ukrainian

Вся Україна

Телеграм чат-бот: KrisenchatUA_bot.
WhatsApp або SMS (+49) 1573599312

Цілодобово

Для всіх українців безкоштовні консультації з психологом
у форматі онлайн-чату

Всеукраїнська гаряча лінія з питань деменції
«Незабутні»

Вся Україна

0 800 30 88 30
(автомат тел.)

Пн-Пт 10:00-18:00

Для людей з деменцією, їх піклувальників та
зацікавлених темою осіб

 

Немає коментарів:

Дописати коментар