Для Вас педагоги



Анкетування учнів

АНКЕТА «ІНТЕРЕСИ Й ДОЗВІЛЛЯ УЧНІВ»
Мета: виявити навчальну мотивацію учня, його вподобання щодо проведення вільного часу, інтереси (для подальшого вдосконалення виховного процесу).
Вік учнів: 10-13 років.
Обладнання: роздруковані бланки анкети, олівці чи ручки.
Інструкція: заповнюючи анкету, учень має обирати один із запропонованих варіантів відповіді на запитання або дає письмову відповідь.
1.                 Ти вчишся, тому що:
а) цього вимагають батьки;
б) просто цікаво;
в) це потрібно для вступу до вузу, здобуття вищої освіти;
г) учитися необхідно;
 д) це знадобиться в житті;
г) інше (вкажи).
2.                Ти охоче навчаєшся:
а) завжди;
б) іноді;
в) ніколи.
3.                Ти ходиш в школу (вибери 2-3 твердження):
а) щоб спілкуватися із друзями;
б) навчатися;
в) тому що там цікаво;
г) тому що там весело;
д) тому що любите школу;
е) тому що подобаються вчителі;
ж) тому що школа поруч з твоїм будинком.
4.                Скільки часу ти витрачаєш на виконання домашніх завдань?
5.                Що заважає добре виконувати домашні завдання? Виберіть одну або кілька причин:
а) лінь;
б) телефон;
в) телевізор;
г) друзі;
д) музика;
е) утома;
ж) складні або нудні завдання;
з) відірваність предметів від життя;
и) застарілість матеріалу;
і) «усе одно не викличуть»;
к) несправедливість в оцінці знань;
л) погані підручники;
м) слабке здоров’я;
н) читання художньої літератури.
6.                Скільки часу вдень (у середньому) ти витрачаєш на перегляд телевізійних передач?
7.                Скільки часу ти гуляєш?
8.                Скільки часу ти займаєшся з батьками якою-небудь спільною справою?
9.                Що входить у коло твоїх домашніх обов’язків?
10.           Чи є у тебе вдома улюблений куточок?
11.             Скільки часу ти витрачаєш на читання газет і журналів?
12.            Скільки часу ти витрачаєш на заняття?
13.            Скільки часу ти витрачаєш на прослуховування музики?
14.            Яким видом творчості ти займаєшся, і скільки часу витрачаєш на це?


ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНЯ


 ТЕСТ « ЗДІБНОСТІ УЧНЯ»
Мета: виявити схильності учня до того чи іншого роду занять, рівень творчого розвитку, соціальні здібності.
Вік учнів: від 14 років
Обладнання: роздруковані контрольні аркуші, олівці чи ручки.
Інструкція: учню видають розграфлений контрольний аркуш з номерами запмтань, поруч із якими школяреві потрібно вписати знак «+», якщо відповідь позитивна, і знак «-» , якщо відповідь негативна. Запитання зачитує вчитель.

Контрольний аркуш
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45

Чи правда, що в дитинстві ти дуже любив:
1.                  Подовгу грати в рухливі ігри?
2.                Придумувати ігри й верховоди вних?
3.                 Грати в шашки, шахи?
4.                Ламати іграшки, щоб подивитися, що в середині?
5.                 Читати вірші або співати пісні?
6.                Розмовляти з незнайомими або ставити запитання?
7.                 Слухати музику й ритмічно танцювати під неї?
8.                Малювати або спостерігати, як малюють інші?
9.                Слухати або складати казки, історії?

Чи подобається тобі нині:
10.            Займатися на уроках фізкультури або в спортивній секції?
11.              Добровільно брати на себе обов'язки організатора справ?
12.            Допомагати друзям розв'язувати математичні  завдання?
13.             Читати про відомі відкриття й внаходи?
14.            Брати участь в художній  самодіяльності?
15.             Допомагати іншим людям розбиратися в їхніх проблемах?
16.            Читати або дізнаватися, щось нове про мистецтво?
17.             Займатися в ізостудії, мистецькому гуртку?
18.            Писати твори на вільну тему?

Чи одержуєш ти особливе задоволення:
19.             Від участі й боротьби в спортивних змаганнях?
20.          Свого вміння керувати людьми, розподіляти роботу?
21.             Розв'язування складних математичних завдань?
22.           Полагодження побутових електро-або радіоприладів?
23.           Гри на сцені?
24.           Спілкування з людьми?
25.           Знайомств із новими музичними інструментами,                музичними творами?
26.           Відвідування художньої виставки?
27.           Переказу якоїсь події, прочитаного або побаченого?

Тебе часто тягне:
28.           До тривалих фізичних вправ?
29.           Справ у групі, що вимагають твоєї ініціативи або наполегливості?
30.           Розгадування математичних шарад?
31.             Виготовлення яких-небудь виробів (моделей)?
32.           Брати участь у постановці спектаклю?
33.            Допомогти людям, поспівчувати їм?
34.           Пограти на музичному інструменті?
35.            Помалювати фарбами або олівцями?
36.           Писати вірші, прозу або просто вести щоденник?

Ти можеш тривалий час:
37.            Займатися спортом або фізичною працею?
38.           Енергійно працювати разом з іншими?
39.           займатися кресленням або шаховою комбінацією?
40.          Копатися в механізмах, приладах?
41.            Піклуватися про молодих, слабких або хворих людях?
42.           Думати про долі людей, героїв книг, що сподобалося?
43.           Виконувати музичні твори?
44.           Малювати, ліпити, фантазуючи при цьому?
45.           Готуватися до доповіді, повідомлення, тору?

Обробка отриманих результатів.
Кожний стовпчик контрольного аркуша характеризує один із напрямків розвитку здібностей особистості учня. При обробці даних підраховується сума позитивних відповідей у кожному стовпчику.
І – фізичні (спортивні) ( 1, 10, 19, 28, 37 );
ІІ – організаторські (2, 11, 20, 29, 38);
ІІІ – математичнині ( 3, 12, 21, 30, 39);
ІV – конструкторсько-технічні (4, 13, 22, 31, 40);
V – емоційно – образотворчі (артистичні) ( 5, 14, 23, 32, 41);
VІ – комунікативні ( 6, 15, 24, 33, 42);
VІІ – музичні ( 7, 16, 25, 34, 43);
VІІІ – художньо – образотворчі (8, 17, 26, 35, 44);
ІХ – філологічні ( 9, 18, 27, 36, 45).


Немає коментарів:

Дописати коментар